120428

Matten var lite trött idag, men W och jag tog en långpromenad på förmiddagen. Pärlan är verkligen lättmanövrerad ibland gruvhål och annat som dyker upp. Något fånigt ord och vips 180 grader på stört, är det nåt jag lyckats med så är det faktiskt det, känns helsäkert trots Wiennas snabbhet.. Chillade på eftermiddagen, jag somnade faktiskt på altanen bland hundarna i solskenet . Planen var att åka till klubben och köra lite lydnad men när jag kom dit var MH,t inte klart så jag fick med på sista hunden, en collie från Norge på 5! är, nån sorts dispens för att hunden var i lydnads Elit, tjena! hunden var en ren katastrof, fegis var bara förnamnet och den tävlade i 2.an i Norge enligt uppfödaren som åxå var publik. Stackars figgarna var trötta efter en dag i skogen så jag hjälpte till att montera ner banan och min låga motivation sedan innan försvann. Jag lade ett varsitt viltspår till hundarna innan jag åkte hem igen. Åker till klubben direkt efter jobbet imorgon istället innan alla kursare kommer, sen tar vi viltspåren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0