130803

Full fart i stugan. Isac 3 år och Clara 6 år han invaderat huset när deras föräldrar är i Egypten på bröllopsresa. Det är jätteskoj och faktiskt ganska jobbigt, igår däckade jag kl 8. Vädret är ju fantastisk så det går åt mycket tid vid olika sjöar där hundarna kan vara med. I torsdags kväll smet jag och W till klubben för en sen träning, hon ville verkligen göra något och det syntes att hon var taggad hon ville göra ALLT, fast inte krypet där krånglade hon och reste sej när jag kommenderade, jag gav efter och lät henne slippa faktiskt, lite olikt mej men hon hade gjort ett kanonpass innan och jag ville inte avsluta med en konflikt, och dessutom kom tanken att hon kanske kände av allt spring och bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0