130207

Just nu har vi åkernoja, det finns några ställen med stora åkrar att släppa loss på och dessutom riktigt lätta att gå på för matten, vädret har varierats med sol och snöoväder och faktiskt gillar jag båda. På allmänträningen i tisdags var det väldigt mycket folk och riktigt trångt i hallen så det var lite stökigt att träna och rutan strular som vanligt. Jag har äntligen kommit mej för att beställa konor med tillhörande band så det går snabbt att smälla upp den lite varsomhelst. Ny träning idag med "gruppen! som hyr hallen 1 gång/veckan men först filmtime, vi ska titta igenom förra träningens eskapader.Tyvärr verkar det som om det är ledarbyte på gång mellan hundarna, W tänjer på Novas gränser och har blivit kaxigare men det köper inte Nova så det har brakat loss några gånger. W kör på Nova ganska hårt och jag antar att det gör ont i den gamla kroppen och hon blir förbannad, det skulle jag åxå bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0