Träning i ridhus

Visserligen har vi fina hallen att träna i men jag hängde på några kompisar som hyrt ett ridhus i Krylbo, det finns 2 elithundar att titta på och det är intressant. Jag har ju alltid sagt att jag bara vill klara 3.an och inte köra elit men fasen, det ser skoj ut, en del moment verkar inte så svåra men sändandet till rutan och höger/vänster apporteringen ser grymt svårt ut. Man blir sugen på att se om man kan klara det. Träningen gick bra, vi körde inte inkallning med ställande och apporteringen eftersom W har några stygn igen och jag ville ta de lugna momenten, men det gick ju sådär, hon gjorde ett perfekt ställande i rutan och jag blev så glad så bollen åkte fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0