130118

Härliga tider, knät fungerar numera som det ska, ingen värk alls! helt fantastiskt efter x antal år med ont, vi går långpromenader i skogen och idag körde vi off road för första gången, pulsigt var det och jag fick ta hjälp av div träd när snön blev för djup, det saknas ju muskelkraft men det går stadigt framåt, plockar fram mitt motto det om inte dödar härdar. Hundarna njuter i fulla dra och allra bäst är det när man går just off road. Det tändes på ordentligt vid rävlyan som vi har i hemskogen, jag såg en räv ligga och sola för någon vecka sen på en stenhäll men hundarna märkte inget den gången pga vinden, med idag hettade det till minsann med rejäla vindmarkeringar men duktiga var dom och stannade kvar. I torsdags tränades det i hallen på med en grupp som varit snälla och hållit en plats till mej, skönt att komma igång på riktigt. 5 veckor kvar på min sjukskrivning och jag känner mej i stort sett återställd, resten av tiden kommer att kännas som semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0