130119

Taklagsfesten för träningshallen blev helt kanon, god mat och dryck, 2 trubadurer, disco, sång och dans. Himla skojiga klubbkamrater man har. Wienna och jag tog en sväng trots kylan, tog med klicker och bästabollen utifall. Jag kom helt plötsligt ihåg hur jag tränade in framförgåendet, på vintern på raka snöiga stigar. Utnyttjade hjulspåret som fanns och tränade på del 2 i framåtsändandet.Det var så kul att träna tycket både W och jag så det blev lite fjärr, inkallningar med belöning för full fart ,inkallningar med ställande, skall (jäkla moment), backa stanna kom stanna, nödlösning till rutan som dessutom var superkul tyckte W, och lite kryp. Det var så jäkla skoj att jag inte märkte att jag borde frysa om händerna när jag klickade. Miljoner djurspår som skulle undersökas fanns det åxå, jag vet inte hur W tänker, hon följer spåren kanske 10 i full fart sen kommer hon tillbaka, undrar om det är så att hon konstaterar att djuret fortsatt in i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0