130724

Oj vilket varm dag! Imorse ordnades det för möhippa här hemma, kvällen ska avslutas här med middag. Fixade lite när lugnet lagt sej sen tog vi en tur till klubben, jag och hundarna. Nova fick vara publik i skuggan idag, hon gav järnet i går i skogen och i sjön så hon är lite sliten idag. Wienna fick träna en kort stund bara, det var 25 varma så vi nötte lite ruta, fria följet och apporteringar av olika slag. Sen fick Nova åka hem och vi drog till skogen och sjön. Vi var i vattnet en bra stund och simtävlade till leksaken, jisses vilken fart W har när man simmar efter, hon vill verkligen inte förlora. När hon blev trött cirklade hon runt mej och ville att jag skulle gå med upp, simmade mot land, tittade bakåt på mej uppmanade blick, när jag inte kom gjorde hon samma sväng igen sötisen. Trött blev hon verkligen för hon kunde inte bry sej mindre när jag gick upp i skogen för att plocka blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0