130726

Idag fyller äldsta sonen 30 år?! herregud, är jag verkligen så gammal? även hans sambo och kusin i USA fyller idag. Något firande blir det nog knappast för i morgon gifter sej 30 åringarna så det är en massa ståhej för oss så klart. I onsdags blev vi utkörda från huset IGEN, då var det möhippa för svärdottern med middag och femkamp. Stackars mor fick rå om oss igen, fast vi hade en trevlig kväll och fick komma till sängarna runt 2400 när gänget drog iväg på nya äventyr, hoppsan precis när jag skulle somna hörde jag 2 fnittriga tjejjer komma hem, sen kördes det äggkastartävlig utanför mitt fönster, somnade väl 0330 sådär. Wienna hade en bakisdag pga värme och sömnbrist och slappade mest, utom när det kom folk för att hämta kvarglömda saker. Tävlingsträningen tänkte jag hoppa över, det var 27 grader och jag var inte så himla pigg själv heller, men ungdomarna här hemma åkte till Västerås och jag fick fråga om jag skulle komma. In med W i duschen en stund, sen in i bilen, ja lite snack blev det, när man har duschat ska man gå upp I huset, INTE ut i bilen. Den som ville träna är nyutbildad tävlingsledare så jag tog chansen att köra 3.an tävlingsmässigt med reservation om att bryta och W inte var pigg. Det var hon, eller snarare blev när vi skulle in på planen, träningen gick riktigt bra tycker jag, W hamnade med halva kroppen utanför rutan så där körde vi några gånger extra, det är bara att nöta på, det var väl inte värsta draget på inkalln med stå men vittringsapporteringen gick superbra! en liten tendens till tugg men bara pyttelite. Nötte lite mer ruta i olika varianter innan det ROOOLIGA freesbeen plockades fram som avslutning på ett bra pass.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ojdå ORKADE de fortsätta efter grillningen hemma hos er i onsdags....Fast de är ju unga :)

Hoppas att allt gick bra på bröllopet och 30 års festen!!! Idag lär ni väl vara bakis allihopa!!!

2013-07-28 @ 13:36:29
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0