Personspår med skogspinnar

Innan en ganska kort träning la jag Wiennas första tävlingsmässiga personspår med bara skogspinnar. Längden ca 800 m och liggtiden råkade bli nästan 3 timmar eftersom jag fastnade på klubben. Jag hade markerat pinnarna 7 samt slut för att kolla hur hon reagerade, idag var det förbi en meter, stopp och leta i blåbärsriset, 2 missade hon och slutet hade jag lagt i en hög andra pinnar som råkade ligga bra tyckte jag men W hittade rätt pinne.
Spåret gick hon superfint och det var inget lätt spår. Nu får matte tagga till, ska nog köra några övergångar på nästa spår.

Kommentarer
Postat av: Britt

Inte vet jag hur det blev men spårpinnen har inget med där här inlägget att göra, den bara hängde på tydligen

2013-07-14 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0