130313

Nä, det blev inget viltspår lagt igår, trodde jag mådde bättre än jag gjorde. Och det var ju tur för nu har det snöat några centimeter under kvällen och natten. Det kanske hade varit taskigt att skicka ut W på ett så såpass svårt förstaspår för säsongen. Ny ser jag mest framemot att bli riktigt pigg och kry för på lördag blir det heldagskurs för Monika Lindblom hemma i hallen. Vi är 5 ekipage som har hallen 9-17, det ska bli intressant, nu gäller det att lägga upp en plan för dagen så man inte missar nåt.Igår var jag riktigt duktig, satt och planerade alla roligheter, SBK SKK, mail och hemsidor för att få ihop det, synd bara att det blir krockar ibland, det är så mycket man vill hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0