Träningsdag i Fagersta

Monika Lindblom som jag egentligen inte visste nåt om hade bokat hallen och ordnat endagarsträningar. Jag visste inget om henne alls men det var ju hemmaplan och nåt kan man väl snappa upp tänkte jag. Det visade sej att hon hade bra lösningar på det jag undrade över, Tugget, hoppet, vänstersvängar, fjärren, krypet och placeringen i rutan vid sändande med läggande. Hon hade jättebra lösningar som W köpte rakt av. Kontentan av dagen kan väl summeras att om JAG ändrar attityd och jobbar mer på förvänta, nonchalerar "fel" utfört moment och tänker på var belöningen kommer, jobbar på stadga mm får jag en hund som anstränger sej mer för att göra rätt och inte tappar intensitet. Jag är helt lyrisk. Även mina Fagerstaträningskompisar såg stor skillnad på W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0