Utställning i Strängnäs

Klockan ringde 0500 i morse, trött matte och hund packade bilen och for iväg kl 6 -14 grader och motorvärmaren hade sovit över så vi kvicknade till ganska snabbt. Skönt att det är ljust det tiden. Fick massa blink från mötande bilar, jaha poliskontroll på G men missade alla, jaha hastighetskontroll med dold polisbil då? JAJA! hade visst kommit åt någon knapp och hade hellyset på. Kö in till utställningen, ringen började kl 9 och W var hund nr 4. Skippade stor och bur och efter rastning gick vi in och sprang på vet Torbjörn Mood från Norberg som jobbade där, skoj det var inte i går. Snabbt och lätt gick det faktiskt att springa, knät var snällt och hunden sprang bra. Hälsade på lite kändisar och åkte hemöver rum 0945, rekord. Stannade på Åsby handelsträdgård i Hallstahammar, mest för att luncha deras jättegoda räkmackor men åxå för att njuta av blommor och inredning. Hemma igen 1230, byta om till vinterpromenadkläder och ut i solen. Nu är hundarna renlighetsbadade, mätta och sovande. Jag själv trodde jag fick en allergisk reaktion i hallen, för jag nös och näsa och ögon rann, det har inte slutat än så jag håller nog på att bli sjuk och klen, Just ja Wienna blev BIR och fick ett till Cacib.

Kommentarer
Postat av: Åsa A

Grattis! :)

2013-03-10 @ 21:56:11
URL: http://fyrabusigabeauceroner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0