MVG i uppförande

Duktiga hunden Wienna har klarat de 3 dagarna i stort bandage utan dumstrut. Jag är mäkta imponerad av henne, hon har bara pillat bort lite vadd som stack ut utanför bandaget, fast hon varit själv hemma idag. Belöningen blev en halksocka strl 19-21 samt en hundglass. Skadan ser fin ur än så länge.
Lite uppmuntran fick hon dock när vi träffade duktiga kennelmatten som körde 2 snygga och godkända rallytävlingar i Fagersta. Fantastiskt att se hur lycklig hon blir av att träffa Eva!

Kommentarer
Postat av: Eva

Duktiga Wienna!! Tack för att du kom och höll oss sällskap i söndags Britt!! Ja Wienna blir helt vild när hon ser mig, lilla gullet!!

Svar: Eller hur, och det bästa var nog att dina satt i bilen så hon fick dej för sej själv.
None None

2013-05-21 @ 12:34:20
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Mona med Frodo

Hundglass = djupfryst märgben? Väldigt imponerad av att hon låter förbandet vara, måste jag säga!

Svar: Hon börjar bli van Mona, mycket bandage har det blivit, hon orkar väl helt enkelt inte höra mitt tjat. Hundglass har jag en hel ICA kasse sen jag var hos slaktaren senast.
None None

2013-05-21 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0