131026

Det var lugnt på klubben idag, duggregnet var kanske förklaringen. Vi nötte ff och pos och snygga svängar, framåtsändande blev det en del och rutan, den anser W att hon klarar själv, alltså lägger sej utan kommando, det har hänt förr så det är bara att backa bandet och köra med bara ställande. Sen åkte vi till spåret som legat 3 timmar i duggregn, stora problem i början när hon hittade en pinne som inte var våran och for runt en bra stund och kändes osäker i linan men rätt som det var högg hon i och jag kände att vi var rätt. Skogen var ganska snäll men jag hade lagt ett "fyllespår" som vi säger har i Fagersta så hon fick jobba i hela 1.5 km och var rejält trött mot slutet, gick ganska högt med huvudet och låg inte alls på som hon brukar göra, bra information. Jag hade lagt en del skogspinnar under mossan, några i blåbärsris och en i nedförsbacke, den missade hon och jag vet att hon tycker det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0