Träningsvecka

Måndagen var kall så vi åkte till klubben och rallylydnadsträningen, klubben bjuder på 2 tim träning på måndagar. vi gjorde någa nybörjarvändor och för W var det inga större problem det var värre för min del, oproffsig som jag är tog jag med henne utan att ha en aning om vad vi skulle göra vid varje skylt men hon såg ytterst förvånad ut när banan redan var färdiggådd och ville mer. det var ganska lite folk på träningen så vi kunde träna lite lydnadsmoment också. Tisdag em gick vi en härlig långpromenad i det härliga vintervädret , på kvällen var det allmänlydnadsträning kl 19-22, ja vi tränade förstås inte hela tiden men tiden är avsatt för medlemmar. Onsdag blev det en riktig långpromenad igen och lugn knäsittarkväll. På torsdagen vart det åkerspring på åkrarna vid klubben, lite läskigt efterson det verkar finnss varg i krokarna. Wienna var lite trött i stegen så vi ks0astade lite boll och pulsade runt lite i snön, vi hade ju träning med gänget på kvällen så ag ville ha lite energi kvar. Idag hade jag bokat hallen själv så det blev 45 min ganska intensiv träning. Skitsvårt var det att gå rakt på rutan när man skulle passera hindret men tillslut fick vi till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0