Tävling Arboga

I söndags var det tävling i Arboga, planen var att genomföra tävlingen glatt utan att W  lågade ner sej på ff och dämed tappar tempo i övriga moment och jag tyckte det kändes riktigt bra, vi fick 8 p där. sen fick W en rejäl låsning när det blev dax för rutan, hon  fastnade med blicken något till vänster om rutan en bra  ut på kalhygget. Vi fick en chans till då skrivaren inte var klar men när vi ställde upp igen satt hon fast på just den punkten igen och jag visste att det skulle bära av åt det hållet. Hon stannade straxutanför rutan och jag lyckades kommendera in henne, phu! Platsen var en ny variant vi "glömt" att träna på, vi skulle gömma oss bakom klubbstugan som låg jämte hundarna,  skumt tyckte W och satte sej upp. Jag är nöjd för det kändes bra och det är våran känsla vi ska jobba på i första hand, sen är det ju såklart 1000 saker man kan fila på. Vi fick trevligt ekipage på helheten och det var extra skoj eftersom vi jobbar mycket med attityden på tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0