Tävling och beslusångest

i I tisdags var det dax för kvällstävling i Ludvika. Seriös som jag tydligen blivit åkte jagdit dagen före för att träna lite. Dom kursade så vi fick ta en annan plan mek hann latja lite på tävlingsplanen en bra stund när dom tränat klart. Dolda platsen var bakom klubbbhuset med servering och publik mellan oss och hundarna och W skötte sej förträffligt. Hade lagt henne bakom innan tävlingen. Känslan på den tävlingen var fantastisk och vi var verkligen ett team jag kände mej som en riktigt bra förare som agerade som jag behövde för att stötta och peppa hunden. Beslutsångesten beror på att jag redan bestämt att tävla 3an i sommar men börjar fundera på att släppa det och köra på med full kraft med elitmomenten, vi har kommit en bit på väg med momenten så sugen är jag. Dessutom ska vi på 4 dagars 3-elitläger i Kopparberg i början på juni, det skulle ju vara perfekt att få hjälp med alla detaljer då. Det har varit en massa tänkande för W med viltspår och tävlingar så igår tog vi en lång härlig promenad utan krav, bara gasa runt i det fina vädret. På lördag kommer Sara och Dea och tränar med oss på klubben,det ska bli superskoj!! smiter nog iväg på tävlingsträningen i kväll lite svårt att låta bli, W är så himla skoj att jobba med.Justja kan meddela att W var i högform på tävlingen och bjöd publiken på det berömda rumpputtet på mej. Hon kan hon min W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0