120717

Söndagens träning på annan klubb resulterade i att jag fick mej en åthutning gällande min vänterarm som tydligen börjat jobba på eget bevåg i västerhalterna. Jag kände det ju själv när det påpekades, faasen åxå! Wienna var sej inte riktigt lik, lite avvakktande men det beror bara på mej som får lite dåligt självförtroende när jag tränar med proffsen, så det är bara för mej att träna på. Annars är det svampplockning och lydnadsträning som gäller. Idag  på fm spelade W fotboll med sonen sen blev det 3 pass lydnad på eftermiddagen, vi var helt själva på klubben så Nova fick strutta runt på planen och Wienna fick träna. Vi hann med att nöta på det mesta på högre och LK3 momenten med mer eller mindre framgång, men vi kämpar på i possitiv anda. Råkade anmäla mej till 3.an i ett svagt ögonblick och det blev ju lite uppehåll pga skada men då kan jag ju skylla på den om det går åt skogen, helt klart behöver JAG träna på att tävla så det får gå som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0