120512

Igår var det återbesök hos vetten för att kolla om det såg bra ut efter det borttagna inre stygnet som bråkat lite. Egentligen behövdes det inte för det ha sett bra ut nästan hela tiden men Clara fyller snart år så jag passade på att besöka Barnens hus. De andra 2 gångerna jag varit i Västerås har det varit för varmt att lämna hundarna i bilen. Passade på att inhandla en ny bilvattenskål på Arken Zoo. Några kläder blev det inte den här gången heller, hade verkligen ingen lust alls. Regnet vräkte ner tills fram på eftermiddagen, jag hade planerat att stanna på Surahammars BK för lite lydnadträning på vägen hem och det blev faktiskt uppehållsväder så vi gick en sväng som blev en långpromenad då jag glömt bort hur lång "rundan" var. När vi kom tillbaka var planen upptagen och vi trötta och varma eftersom solen fick för sej att skina. Vi åkte till hemmaplan i ställen och tränade lite.Tog en vända till keramiken för att ladda en glasyrugn innan vi återvände till hemmet och trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0