Det var sol igår!!

Och det var inte i går kan man lugnt säga. Jag och Wienna gick till rådjursåkern som ligger alldeles intill ett bostadsområde, det är så himla konstigt (och skönt) att man ytterst sällan träffar på andra levande varelser är rådjur.
Det här är en del av åkrarna, det finns massor att springa på. Någon skidintresserad gör sådana här "vägar" varje år och när det finns snö är det ett välbesökt skidspår. Eftersom rådjuren håller till där är det extra spännande att gasa runt för W, hon springer i stora cirklar medan jag går, kommer tillbaka, ger mej en snabb blick i farten och iväg igen
Runt nollan och antydan till frost men inte hårt i backen, perfekt underlag. Ibland tycker jag att lilla W just ser liten ut på bild men när hon kommer i 140 så känns hon inte liten.
På eftermiddagen blev det en skogspromenad och nu var Susanna med!! det blir ju extra skoj när det är fler med på promenaderna tycker W. På kvällen hade vi tjejmiddag, jag Susanna och W, grillade och hade det mysigt framför TVn, mattegrisen skulle sitta i fåtöljen med Susanna, Det blev en lång hård dag för W som runt 23 svängen var så trött så hon hade narkosögon, för man kan ju inte vila när det är å mycket skoj som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0