Kloskada IGEN

Blir så trött och less på alla skador som Wienna ordnar. Idag gick vi en långpromenad med bad, var borta hela förmiddagen. När vi var ca 200 m hemifrån fick fröken ett ryck och drog busjärnet. När vi kom trappen såg jag en bloddroppe och kollade tassarna, japp en bakklo var helt spjälkad. Ringde vetten direkt som var trippelbokad men klämde in mej runt 4 snåret idag med reservation för väntan. Jag har ingen aning om när hon gjorde det, förmodligen på sista rycket men hon har gått långt med klo/tass skador tidigare så det kan ha hänt tidigare. Himla trist är det iallafall eftersom 1 utställning och förmodligen 2 lydnadstävlingar kommer att ryka. Hoppas bara hon är ok tills träningslägret som börjar 2 juni.

Kommentarer
Postat av: Åsa A

Men fy vilken otur... Mina har lyckats med ett par kloskador också, dock inte så allvarligt att vi behövt ta bort klon, mest har det varit brutna klospetsar när jag slarvat med kloklippningen, men lite tejp i nån vecka har fixat det. Värre är det ju när de gör det så rejält som W verkar ha lyckats med. Tråkigt, hoppas det läker fort!

2013-05-17 @ 16:31:21
URL: http://fyrabusigabeauceroner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0