121213

Jädrans va kallt det var i morse, -20. Släppte ut hundarna och kände ett isande i benen. Snabba uträttningar och sen mat, dom är väldigt hungriga eftersom det blir lite mindre käk nu ett tag. Fikade och kollade på Luciafirandet på tv ensam. När barnen bodde hemma var det choklad, limpmackor och lussefika vid TVn. Hundarna var inte ett dugg pigga, dom verkar känna av kallvädret så dom gick och la sej igen, tja tänkte jag, varför inte, det var ju fortfarande mörkt så jag gjorde likadant. Igår var vädret betydligt bättre så det blev en skön promenad i hemmaskogen i solen, W gasade på som bara den som vanligt och det gick bra för Nova som annars har lätt att få kallkramp i fötterna.På kvällskvisten kom en keramik kompis och hämtade mej för lite tid bland lera, vi plockade bara in en skröj som ska plockas ur idag. Ska försöka glasera lite saker idag ,bla ett handfat jag gjort till gästtoan som jag är väldigt nyfiken på. Senare idag ska jag till Västerås och vara smakråd, min svärdotter ska prova brudklänningar och jag har fått den äran att vara med. Hoppas kylan släpper lite till eftermiddagen så vi kan ta en tur i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0