120601

Idag fyller äskade b-barnet Clara hela 5 år så det blir kalas på eftermiddagen. Innan dess ska det hinnas med en hel det. Det måste fixas lite hemma där det ligger efter, har varit en del på klubben och arbetat på vår nya inneträningshall och hundarna förstås tar sin tid. Igår blev det en helt tänkfri dag för de fyrbenta, bara en rejäl vända i skogen, vi skulle jobba och tävlingsträna på kvällen men det regnade riktigt ordentligt länge så det frös inne. I skogen drog Wienna i väg som en raket och jag fick för mej att hon helt plötsligt börjat jaga så jag kallade in henne och gick vidare åt springhållet och upptäckte det stora lort/vatten hålet, jag visste att det var där men hon drog så tidigt så jag tänkte inte på det, phuu kan verkligen inte ha hundar som jagar, det går bara inte. Och jag fattar inte hur jag tänkte för nån dag innan stog hon och tittade på en ganska stor fågelunge som satt på backen, hon är verkligen snäll mot alla djur i skogen. Ska hinna med ett träningspass på lydnadsplanen idag och även packa tll beauceronlägret i helgen, spår sök lydnad rally och vall står på schemat så bilen blir nog ganska full, ser verkligen fram emot helgen och alla goa 2/4 benta.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kändis i tidningen idag!

2012-06-01 @ 08:29:53
Postat av: Karin, Athena och Dio

Ha det så roligt i helgen!

2012-06-01 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0