130317

Idag har vi nästan vilat skallen, det var mycket information i går så vi tog en härlig sväng runt skjutbanan och där tränades det för fullt. Soligt och fint och runt nollan. Inne har vi tränat krypet på det sätt som vi provade igår, att jag går bakåt och W ska vara i fotpos, jag har provat det halvhjärtat förr men inte med något bra resultat. Igår när vi började köra på det viset på kursen tyckte W att det var skapligt knäppt och halvkröp runt mej till den vanliga positionen, gissa om dom andra deltagarna fick skoj. Idag har det gått bättre, hon börjar förstå men jag har fortfarande inte fått till ojämna krypsteg det blir 2 stopp 2 osv, men det kommer är jag säker på. Det andra vi tränat är rörelsemönstret i fjärren, från ligg till sitt blir det gärna lite framåt med baktassarna, men vi har fått hjälpmedel så det är bara att nöta på. Jag är så taggad efter gårdagens många bra tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0