Helt fantastisk viltspår

Idag var det viltspår med Karin/Pajas och Berit/Enzoo. Jag lade Wiennas runt kl 15 sen blev det mörkt. Tvekade om jag skulle lägga det i dag på morgonen men beslöt att testa, det var - 7 grader och marktjäle och jag hade mina tvivel om hon skulle klara det. Enzoo var först ut och han spårade väldigt bra trots han var i stort sett nybörjare och blev jätteglad när han hittade slutet. Pajas tur sen, han har aldrig viltspårat tidigare så det skulle bli så spännande att se hur han gjorde, liite tveksamt de första meterna men sen gick det som på räls, och han vart superglad och stolt när han hittade slutet. Sen var det jag och Wienna och jag var beredd på att det skulle bli pannkaka av vår spår men stjärnan tog upp spåret och spårade galant hela vägen till mål, där fick jag!! Det var det svåraste spåret hitintills för W, man kan bara ha en aning om hur mycket den lilla söta nosen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0