140711

Semester!! 4 veckor ledigt. Några träningstimmar är inplanerade med Monika Lindblom och Lillemor Edström annars är det skönt oplanerat, förutom  en utställningshelg i Askersund varav en dag rasspecialen. Värmen har kommit  med buller och bång så vi har badat några dagar, superkul tycker W att det är när hon får badkompisar. Träningen för vi göra på kvällarna, tur att vi har bara 10 min till klubben för passen blir kortare i värmen, w spar inte på krutet fast det är varmt. Just nu känns det riktigt bra med de nya momenten och vi har superkul när vi tränar, vi filar på ff vänstersväng  i språngmarch är ingen lek, tror pengen börjat ramla ner vad gäller app dirr, rutan kan vara svår att lokalisera med andra saker utlagda som störning, fort och fel kan det bli ibland. Z är mitt problen, väntar på småkonerna  jag beställt sen är det bara att torrgå. Tugget blir bättre och bättre, vi har tränat lungt håll i och belönat med mjukost och därmed tappat fart, nu håller hon riktigt bra så vi har avancerat till fartövningar igen , Monika upptäckte att tugget kommer när jag tittar på henne så nu tittar jag rakt ut och det verkar fungera bra, för tillfället. Skulle ha viltspårat i flera dagar men har inte lyckats tvinga mej ut och lägga ett spår i värmen, men nu får det bli skärpning, öppet spårprov i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0